Mitt favoritämne när jag gick i skolan

Godmorgon på er läsare!
Tänkte berätta lite smått om mig själv så ni lär känna mig ännu mer för var dag som går. Nu är det favoritämnen som man hade i skolan som vi ska prata om. 

♥ I lågstadiet var det att lära sig "alfabetet". Varför? Jo, för att man fick färglägga de nya bokstäverna som man tillslut lärde sig.

♥ Under mellanstadiet var det nog "geografi". Det var faktiskt också för att man fick rita kartan över ex. Värmland.

♥ Sen under högstadiet var det "musik", "teknik" och "bild" som var favoriterna. Att det vart dom ämnen berodde faktiskt helt och hållet på en lärare som vi hade. Han var den bästa läraren någonsin och kunde göra vilket ämne som helst till något helt intressant och roligt.

Gymnasiet var nog inget värst vidare kul, men om jag är tvungen att välja är det nog "psykologi" och "människan socialt och kulturellt" eller möjligtvis "Samhällskunskap". Då är det faktiskt också var lärarens förtjänst att det vart roligare att ha just de ämnen.

Vilka ämnen i skolan gilla/gillar ni om man får fråga???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback